Hei murut!!! ♥

 

Anteeksi hirveästi poissaoloni täältä! Vuodatuksen pitkästä huoltokatkosta ja ongelmista johtuen vanhat tunnukseni eivät toimineet, ja vasta nyt onnistuin luomaan toimivat uudet vanhalle blogilleni. Tällä välillä on mun elämään mahtunut vaikka ja mitä, elämä on kovin erilaista nyt kuin tätä blogia aktiivisesti pitäessäni. Tämä blogi saa jäädä unholaan ja muistoksi vain, mutta jos enää muistatte minua tai kiinnostutte lukemaan mun nykyisestä elämästä, niin täältä löytyy nykyinen blogini: http://piirrapilviin.blogspot.fi . Ja jostain syystä seuraamani blogit ovat häipyneet tiedoista, joten en muista teidän ihanien ja mun tukena olleiden blogeja enää. ): Siksipä olisi ihanaa, jos vanhat lukijat löytäisivät tiensä nykyiseen blogiini.

 

No anyway, kaikkea ihan parasta teille ihanille! ♥ En unohda koskaan teidän superia tukea silloin, kun omat jalat eivät tahtoneet kantaa. Haluaisin olla teidänkin tukena jälleen, ja muutoinkin teidän elämissä mukana. Ottakaa pliis yhteyttä mun uuteen blogiin, jos kukaan enää muistaa tätä blogia katsoa. :)

_mökömä_