Iltoja!

Päivät oikeasti menevät ohi kuin lentäen. Nyt on jo viikonlopun viimeiset hetket käsillä ja tuntuu ettei ole taaskaan saanut juuri mitään aikaiseksi. No, alanpa kuitenkin kertoa päivä kerrallaan vikonlopun menoista...

Perjantaina siis tosiaan oli zumbapäivä. Tosin se meni ilman minua, koska jostain on taas tullut kamala nuha/yskä ja oon sitä potenut tässä kohta puoli viikkoa. Ajattelin siis ottaa perjantain huilinkipäivänä enkä mennyt illalla zumbailemaan. Katselin siis lähinnä vaan telkkaria, pelailin the Sims 2:sta pitkästä aikaa kun oli vähän vapaata ja menin ajoissa nukkumaan. Ei se tauti niin helpolla tietysti lähtenytkään että se pulikkaalla huilipäivällä katoaisi...

Lauantai meni siis kanssa köhiessä ja niiskuttaessa, tartutin sitten äitiinikin tautini. La-aamuna sain äkkiherätyksen, setäni soitti ja kyseli jotakin jostain kurpitsaresepteistä. En minä siinä sitten oikein tajunnut ihan unenpöpperössä ja ääntäkään en juurikaan saanut lähtemään kun juuri vasta heräsin. Eli se puhelu meni lähinnä kähistessä ja mutistessa. Saattoi setä luulla minun juhlineen edellisenä iltana kun varmaan niin huonolta kuulostin... c(: Kuitenkin herätys toimi, nousin jalkeille ja kömmin tupaan aamiaiselle. Siellä sitten odottikin yllätys: Veljen naisystävä oli tullut meille viettämään viikonloppua! Oli mukava nähdä häntä taas, ei vähään aikaan ollakaan nähty. Sinä päivänä en oikein kummempia tehnyt. Minun tietysti piti hoitaa koulutehtäviä mutta ajattelin "parannella itseäni tämän päivän"... No sen arvaa että sitten sitä miettii samaa sunnutainakin...

Eli tänä aamuna olin oikein reippaana aloittamassa koulutöitä kunnes päätin ihan pikaisesti käydä netissä. No enhän minä netissä ollut kuin viitisen minuuttia, mutta sain idean käynnistää Simssi ja ihan pikkuisen vain pelata. Pikkuisen vain, just joo! No, juuri kun olin aamu-päivällä lopettelemassa ja aloittamassa lukemista isä tuli sanomaan että lähdetään mun sekkujen luo. Siinä meni tämä päivä. Kotiin tullessa illalla sain vihdoin itseni töihin. Luin ensimmäiseen kokeeseen monta kappaletta ja tein läksyt, mutta muuta en saanut koko vapailla aikaan. Hienoa minä... on itestäni taas niin ylpeä. Mutta saamaton kun oon.

En muista olenko kertonut, mutta siis sain viimeviikolla yhteiskuntaopin sanakokeen takaisin, tulos 9-. Ja edellisen ollessa 9+ nykyinen niiden keskiarvo on 9. Eli hyvät mahikset saada kurssinumeroksi ysi, kun olen tunneilla ollut ahkera. Se koe vain pelottaa... Koulu on muutenkin sujunut, kaikki aineet menneet ihan tavallisesti. Sain tosiaan myös opo-tehtävän palautteen, ja hyvää sanottiin kirjoituksestani. Eli kaikinpuolin mukavasti menee sekin aine. Ei valittamista. Nyt uutta viikkoa kohti, toivottavasti nuha ja yskä laantuvat pian! Vielä olisi vähän kuvia siirrettävä kamerasta koneelle mutta sitten nukkumaan. Kauniita unia kaikille! ( :