Hei vaan!

Minun todella kiireinen arkeni on koko ajan kiireisempää kun mennään joulua ja viimeistä tämän vuoden puolella olevaa koeviikkoa kohti. Ensi viikon torstaina alkaa jo tuo koeviikko ja tuntuu, ettei mitään ole oppinut tai ymmärtänyt koko jakson aikana. Aikatauluista olen kovasti jäljessä ja rästihommia kerääntyy vaikka kuinka yritän pysyä pinnalla. Neljän päivän vapaatkin tuossa menivät töitä tehdessä: viikonloppu äidin juhlia järjestäessä ja ma ja ti töissä kunnantalolla itsenäisyyspäivän juhlia varten. Eli en silloinkaan kerennyt lepäämään. Olen onneksi saanut muutaman ylimääräisen kilon kaikessa kiireessä napattua pois kropasta, mutta urakkaa on vielä kovasti... Ja joulusta tulee vaikeaa, koska olen tunnetusti herkkujen perään. Yritän kuitenkin ja liikun entistä enemmän. Zumbassa käyn tietysti edelleen aina kun saan kyydin ja lisäksi olen lenkkeillyt ja muutenkin liikkunut entistä enemmän. Vanhojen tanssi harjoituksetkin sujuvat mainiosti.

En millään ole kerennyt enkä jaksanut avata nettiä muuhun kuin koulu/työhommiin ja Facebookissa käymiseen, joten en ole täälläkään juurikaan piipahtanut. Minun olisi mentävä nytkin tekemään jotain fiksua, mutta tulin edes pieneksi hetkeksi käymään Vuodatuksessa.

En muista olenko kertonut, mutta olen hakenut Lions Clubin stipendiä Amerikan matkaa varten. Hakijoita olikin sitten vain kaksi, serkkuni ja minä. Jompikumpi meistä siis pääsee ensi kesänä matkalle! (: Huomenna tiedossa molemmilla erikseen haastattelut, jonka jälkeen pian varmaan saamme tiedon kumpi reissuun lähtee. Minua jännittää oikein suuresti! En ole oikeastaan ilman vanhempia tai muuta perhettä ollut ulkomailla kuin viime kesänä 10 päivää Piteåssa Ruotsissa kielikurssilla, mutta tämä matka olisikin kolmesta kuuteen viikkoa. Huomenna sitten selviää...!

Nyt minun on jo kiiehdittävä työn pariin... Huokaus.... Kerron pian miten haastattelussa meni ja mikä on lopputulos!