Hei vaan kaikille!

Terveiset - yllätys yllätys - hyvin kiireiseltä nuorelta naiselta! Tässä on taas muutama viikko vierähtänyt niin nopeasti. Tanssit on nyt koettu ja mahtavasti menivät! Parempaa kuvaa en ole laittanut, koska minulla ei ollut koneella vielä parempaa yksityiskuvaa itsestäni, enkä nettiin laita muiden kuvia. Mutta luvassa on siis vielä parempia kuvia tansseista! :) Jatkoista en edes juurikaan omista kuvia itsestäni, otin lähinnä muiden toilailuista videonpätkää ja kuvia... Tanssit sujui siis hyvin, mitä nyt ensimmäisissä tansseissa sekoiltiin parin kanssa ja mentiin vääriin suuntiin sun muuta. Mutta se kuuluu kuvaan ja muut tanssit menikin kuin unessa, oli ihanaa! Kaikki loppui liian äkkiä. :D

Koulussa on jakso vaihtunut ja sen myötä aineet aivan toisiksi. Edellisen jakson kurssinumeroita en juurikaan vielä tiedä, koska olin korkeassa kuumeessa pitkän aikaa, joten myöhemmin tehtyjä kokeita en ole saanut takaisin ja saan ne loman jälkeen vasta. Ei minulla tosin mikään kiirus niitä takaisin ole saada...

Nyt sitä siis ollaan lomalla! Kotona olen ollut tähän asti koko loman, koska olen mummo- ja kissavahtina. Katson siis kotona vähän mummon perään, että äiti ja isä saivat lähteä vähän omalle reissulleen. Samaan aikaan hoidan tietysti meidän taloutta muutenkin ja kissojani. Sattuipa sopivasti, että naapuritkin lähtivät lomalle jättäen minun vastuulleni heidän kolmen kissansa hoidon. Eli tässä olen lähinnä seurustellut viiden maatiaisen ja mummon ja veljen kanssa. :) Huomenna vanhemmat ja naapurit palaa kotia, eli mun työmääräni hiukan alenee huomisesta lähtien. Torstaina onkin sitten minun vuoroni päästä vähän maailmalle - lähden parhaan kaverini luo Jämsään. Että odotan sitä reissua! Ei olla nähty puoleen vuoteen ja on ollut kamala ikävä ja mulla on hirveästi kertomista rakkaalleni! Lauantaina suuntaan takaisin kotiin ja valmistaudun kouluun palaamiseen.

Mutta ihanaa, aurinkoista ja pikkuhiljaa lämpenevää kevään alkua kaikille teille! Joilla lomaa on, nauttikaa vapaasta! :)