Hei ja mukava kun eksyit blogiini!

Olen tehnyt jo useamman blogin, mutta petturiystäväni takia entiset kaverini, ne jotka haukkuvat selän takana ja juoruavat, ovat päässeet luikertelemaan mieleeni ja ajatuksiini. Joten nyt on aika aloittaa jälleen alusta. Tällä kertaa en anna kenellekään heistä osoitettani, eikä taida olla tarpeenkaan, sillä heistä se paras kaverini veti tänään porot kun kerroin tietäväni mitä he minusta puhuvat. Joten nyt alkaa kokonaan uusi blogi, vielä ilman yhtäkään lukijaa. Toivon teidän tänne eksyneiden laittavan kommenttia käynnistänne, jotta saisin minäkin blogeja seurantaani. Tahtoisin olla aktiivinen bloggaaja niin kirjoituksen tuotossa, kuin muiden tuotosten lukemisessa. Eli tervetuloa edelleen ja hyvää syksyä! :)

Sitten vähän minusta. Opiskelen toista vuotta lukiossa ja koulu on minulle tärkeää. En tietenkään aina jaksa koulua ja opiskelu on rankkaa, mutta on hyvä saada hyvät pohjat tuleville koulutuksille, mitä ne sitten tulevatkin olemaan. Harrastan lähinnä kissojen hoitoa (minulla itselläni on kaksi), haaveilua, masentumista, skitsoamista, jotain arkista kuten lukemista ja liikuntaa; eli zumbaa ja perus lenkkeilyä. Perheeseeni kuuluu itseni ja kissojen lisäksi isovanhemmat, vanhemmat, sisarukset ja pölypallot sänkyjen alla.

Olen hyvin sosiaalinen ihminen. Siksi minulla on vaikeaa, kun täkäläiset ystäväni eivät ollenkaan ymmärrä minua, ja he ovat nykyisin ottaneet kaikki yhteisen kannan: väitelkää hänelle vastaan ja puhukaa paskaa selän takana. Eli olen hyvin yksinäinen kun arjessani ei enää ole ystäviä. Parhaat ystäväni asuvat kaukana, eri puolilla Suomea. Heitä en siis pysty näkemään useinkaan. Olenkin siis löytänyt uuden kanavan purkaa mieltäni, bloggaaminen. Tästäkin meinasi mennä maku, kun huomasin että entiset ystäväni kritisoivat selkäni takana kaikkea kirjoittamaani. Ja eniten suututti se, kun tajusin heidän olevan monissa asioissa väärässä. He luulivat tuntevansa ajatukseni, mutta menivät aivan metsään. Nyt kuitenkin päätin ottaa tuoreen alun ja toivon sydämeni pohjasta, että he eivät eksy sivuilleni enää.

 

Kerron tulevien kirjoitusten olevan tunnemyrskyisiä, joten lukekoon ken uskaltaa tai jota kiinnostaa. Olisi kuitenkin todella huippua saada paljon kommentteja ja kannan ottoja kirjoituksiini. Haluan myös tutustua ihmisiin kirjoitusten takana, eli meiliä minulle voi laittaa. Osoitteen annan sitä pyytäessä. Mukavaa syksyä kaikille ja tervetuloa mukaan elämääni! :)