Oon ollut tänään niin energinen!

Heräilin siinä kymmenen maissa ja vähän aikaa hellin kissoja puoliunessa.
Kun raahauduin keittiöön ja olkkariin ei missään näkyny ketään ja huomasinkin
pöydällä lapun, jossa kerrottiin että muut on menneet kirkolle.

No mä kattelin vähän töllöö ja päätin lopettaa tän vätyksenä elämisen!
Kauheassa innostuksen puuskassa mä vaihdoin yökamppeet jumppavarusteisiin,
täytin ison pullollisen vettä ja laitoin zumba dvd:n pyörimään.

Tunnin ajan mä hiki hatussa ja hymy korvissa huohotin, hypin, tanssin, käänsin ja väänsin itteeni.
Tajusin kellon olevan yli 11, postinhakuaika.
Samalla kun hain postin tein pienen pyöräilyretken.

Ja tässä oon nyt. Vähän vetämässä henkee välillä.
Suunnitelmissa on vielä hyppiä trampalla ja käydä hölkkäämässä
(viime kerrasta onkin jo pari päivää), saa nähdä kuinka vaikeelta se tauon takia taas tuntuu.
Kun kerran kotona oon, niin käytän edes päivän hyödyksi etten vain lorvi tv:n ja jääkaapin väliä.

Nyt meen vähän kuitenkin ettimään aamiasta itelleni, että sitten on jotain mitä polttaa kohta! ;D
Pian uudelle hikilenkille.