Töissä on mennyt keskiviikosta lähtien todella kiireisesti! Toiminnanjohtajan saavuttua työmäärä on kasvanut huimasti. Yksikin päivä juoksin (pyöräilin) pitkin kyliä vieden papereita ja viestejä kunnantalolle, postiin, takaisin toimistolle ja taas kunnantalolle... Hauskaa on silti ollut, meillä on hyvä minityöporukka ja nauraa saa melkein koko ajan! Tänään me pidettiin ensimmäinen päiväleiri, joten sain leikkiä lapsukaisten kanssa koko päivän. Ensi viikolla leirejä tulee lisää, saan olla lisää lasten kanssa! Jipii. Lapset ne vaan on suloisia ja niin ihania!♥

Työnteon lisäksi olen pyöräillyt huimasti. Työmatkat oon kulkenut melkein joka päivä vähintään yhteen suuntaan (20+ km) polkupyörällä. Mun jalat ja alaselkä on ihan koomassa. Eiköhän ne siitä pikkuhiljaa vetristy, kun liikkuu vaan lisää. Oon saanu taas hirveen inspiksen liikkua. Joka päivä urheilen vähintään tunnin, usein lähemmäs kolme!

Huomenna matkaan Toivakkaan, jossa meidän Nuorisovaikuttajat-ryhmä esittäytyy maailmalle Iloa taidoista -tapahtumassa. Siinä olisikin sitten tämän viikon työt pulkassa. Ensi viikko vielä ja sitten meitsi on niin lomalla! Uuuh. Kaipaisin jo lomaa, oon ihan puhki niin henkisesti kuin fyysisesti. Mun aivot ja kroppa tarviis pientä hengähdystaukoa.

Viikko vielä, sen kestää kyllä!...

Mahtavaa kesää teille muruset! ♥ Toivottavasti te saatte lomailla ihan kunnolla, minunkin puolestani.