Tosiaan, eilen illalla puoli kahdeksan aikaan alkoi minun todella jännittävä haastattelu koskien Amerikan stipendin hakua. Sen jälkeen leijonat miettivät noin tunnin, jonka jälkeen ilmoittivat miten kävi. Viesti tuli, että ei tällä kertaa napannut minun kohdalleni matka. Se on ihan okei, vaikka tietysti harmittaa. Onneksi matkaan pääsijä on kuitenkin serkkuni! Hän lupasi mulle tuoda tuliaisia matkalta, joten ei tässä tyhjin käsin jääty. Ehkä ensi vuonna haen uudestaan ja ehkä silloin on parempi onni.

Tänään olen saanut tehtyä kaikki viimeisetkin rästityöt ja palauttanut ne! Siis kouluhommia. Nyt saan nauttia viikonlopusta kerrankin täysillä! (Paitsi koeviikolle tulisi lukea... :D) Äsken saavuin zumbasta ja sitä ennen tein ne kouluhommat ja kävin kolme kertaa lenkillä! olen ollut tänää ahkerana! Ja taas on paino vähän tipahtanut, reilun kilon viimeisestä. Se jos mikä nostaa mielialaa.

Nyt olen väsynyt, lähden lukemaan kirjoja ja sitten pitkille unille! Hyvää yötä ja ihanaa joulukuun jatkoa ja joulun odotusta! H-hetkeenhän ei olekaan enää kuin 15 päivää.