Lauantaina pääsin lomalle lyhyen kevätjuhlan ja todistusten sekä stipendien jaon jälkeen. Ensimmäinen lomaviikonloppu menikin mukavasti ja nopeasti poikaystävän kanssa. Nähtiin ekaa kertaa ihan livenä! :) Meillä oli hauskaa, perhe tykkäs Mikosta ja se sano pitävänsä mun perheestä, kaikki siis meni hienosti. Aikomuksena tavata heti mun töiden jälkeen heillä. Todistus oli ihan hyvä, seiska huonoin numero ja sekään ei tule jäämään näkyviin lopputokariin. (Ainoa filosofian kurssini) ja stipendinkin sain (arvoltaan 150 €).

Lomailu loppuikin lyhyeen. Tänään alkoi kaksiviikkoinen kesätyö. Olen meidän kunnan 4H-toimistolla töissä toiminnanjohtajan ja työharjoittelijan kanssa. Keskiviikkoon saakka ollaan kahdestaan töissä työharjoittelijan kanssa, kun toiminnanjohtajalla on jokin meno. Me ei tänään juurikaan tehty mitään, ei ollut hommaa. Vähän siivosin ja sitten katselin vain sivusta, kyselin ja opin toimistotyöstä uutta. Huomenna me suunnitellaan 4H:n kalenteria syksylle, eri tapahtumia ja siivotaan toimisto. Tätä sitten seuraavat kaksi viikkoa.

Lomalle mulla ei vielä ole sen suurempia suunnitelmia, mutta ainakin mun pitää lukea yo-kirjoituksiin kieliä, matkustaa Ruotsiin kielikurssille (heinä-elokuu), tavata kavereita, sukulaisia ja kultaa, aloittaa autokoulu ja sen semmoista. Eletään päivä kerrallaan ja katotaan mitä päivät tuovat tullessaan. Kunhan ensin sais nuo työt alta niin jos sitä sitten saisi itselleen lomafiiliksen ja toivottavasti myös kelit kohdilleen.