Tänään mulla oli ekat teoriatunnit koskaan!
Suolahden autokoulua käydään nyt sitten lokakuun synttäreihin saakka (vähintään).
Mulla ei nimittäin oo vielä suurta hinkua juuri heti päästä ajelemaan,
edetään päivä ja viikko kerrallaan.
Tärkeintä on, että oppii ajamaan turvallisesti liikenteessä muita vaarantamatta.
Ja kun miettii, niin miksi ihmeessä sitä pitäisi heti kun mahdollista päästä johonkin?

No autokoulu on käynnistynyt hienosti, meitä oli muutama siellä ja kivalta vaikuttivat kaikki.
Ylihuomenna toiset tunnit.
Katsotaan sitten miten jatketaan siitä,
aikataulut pitäisi laatia pian että pääsis muutakin
elämää suunnittelemaan.

Huomenna on Häyrylänrannassa Pop, johon menen poikaystävän kanssa.
Yleensä oon siellä ja seuraavan päivän Bluesissa ollut parhaan kaverin kanssa,
mutta tänä vuonna hänellä on muita menoja juuri noina päiviä.
Siksipä toinen kulta lähtee mun kanssani.

Torstaina on siis ensin kaksi teoriatuntia, sitten kiireellä sieltä suoraan Bluesiin.
Tiukkaa tekee keretä ihan ensiminuuteille rantaan,
mutta en mä montaa minuuttia tule missaamaan.

Semmoista tänään ja lähipäivinä luvassa.