Tunnelmallista uutta vuotta vaan kaikille! :)

Onpas mukavaa kääntää uusi vuosi ja sen myötä uusi elämä alkuun. Nyt se sitten alkaa, kova rääkki ja elämäntapojen muutokset. Suuret koitokset siintävät lähitulevaisuudessa, johin kuuluu muun muassa terveystiedon kirjoitukset (otin tt:n pakollisena, jaaaaiiks!), vanhojen tanssit ja terveellisemmän ja iloisemman elämän opetteleminen.

Eilinen uudenvuodenaatto sujui rauhallisesti, kotona löhöillen. Vanhemmat, mummo, veli ja S (eli siis veljen tyttöystävä) olivat seuranani. Päivä oli aika tavanomainen, tosin rennompi kuin yleensä. Illalla isä viritteli suurta nuotiota grillikatoksen luo ja illan pimetessä paistelimme makkaraa, ammuimme muutaman raketin ja nautimme hyvästä tunnelmasta ja seurasta. Glögiä kului litratolkulla, viimeiset joulusuklaat syötiin loppuun. Jokavuotinen uuden vuoden saunassa käynti oli tietysti edessä myöskin - onhan vuoden liat pestävä pois. Sen jälkeen veli ja S lähtivät kavereidesa kanssa jonnekin, luultavasti baariin. He tulivat kotiin kolmen maissa, silloin kun itse aloitin nukkumisen. Isä ja äiti nukkuivat jo pian saunomisen jälkeen, kuten mummokin. Minua ei nukuttanut ennen kolmea juurikaan, tai no, väsytti mua. Mutta mulla oli hyvä syy jämähtää tietokoneelle..

Suuri syy siihen, että olen nykyisin niin pirteänä, pirteämpänä kuin ennen, on mukava poika, jonka kanssa aika vierähtää nopeasti ja mukavasti. Hänet tapasin netissä, eikä olla koskaan in real life tavattukaan. Hän on ollut jo pidemmän aikaa ihastunut minuun, mitä en voi vieläkään kunnolla tajuta. Minuun? Ja aivan viime päivinä olen ehkä itsekin alkanut ihastua häneen. Toinen suuri syy nykyiseen mukavaan olooni on kaverisuhteiden huima paraneminen. Naapurini kanssa välimme ovat aivan kuin ennen, ainakin melko lähellä sitä. Toisen luokkakaverini kanssa olemme myöskin hyvissä väleissä, itse asiassa huomenna käynkin hänen luonaan. Joten kaikin puolin kivoissa merkeissä vaihtui vuosi. :-)

Alkuvuosi 2012 menee varmasti uuden oppimisessa ja kiireessä, sillä kirjoituksiin valmistautuminen ja elämäntapojen muuttaminen ei käy käden käänteessä. Vanhojen tanssien opettelukin on vielä hiukan vaiheessaan, samoin tanssikampaus ja kengät puuttuvat vielä. Olen kuitenkin optimistinen, että kaikesta selvitään. Siksihän tässä nyt ollaankin, koska ollaan selvitty. Jos minä selviän kaikesta mitä olen tähän asti kokenut, selviän varmasti tulevistakin haasteista. Sitä samaa toivon teillekin kaikille. Jaksakaa yrittää, parempaa vuotta kohti! Kaikki lähtee itsestä, jos jaksaa pysyä positiivisena ja optimistisena varmasti kaikki vielä jollain konstilla järjestyy, niin on tapana käydä.