Hei mä olen lomalla! Ollut perjantaista lähtien.
Maanataina kyllä käytiin tekemässä yks Tt-keikka kaverin kanssa.
On ihanaa lomailla vihdoin. :)

Sitten tähän päivään.
Ainoat huonot puolet tästä päivästä (listaan ne heti kärkeen niin saa pois mielestä) :
Sateinen tai/ja muuten vain harmaa keli ja aamuherätys jo klo 06:00.

Koko muu päivä on ollut pelkkää hymyä, naurua ja plussaa.
Aikainen herääminen oli itsessään vaikea asia näin lomalla,
mutta se mitä siitä seurasi oli tuhat kertaa sen arvoista!
Nimittäin mä vietin päivän Jyväskylässä kaverin ja Mikon kanssa. :)
Tehtiin kaikki aika vähän ostoksia, en minäkään ostanut kuin pari paitaa ja tarjouksessa olleita leffoja. (+ kynsilakka)
Porukoiden kyydillä menin ja poistullessa Mikko hyppäs kyytiin ja meille.
Tänään loppupäivä ollaan sit vietetty melkeinpä kahdestaan vain.
Katottiin kolme leffaa (Kaikki niitä uusia),
lenkeiltiin (näytin kallion ja istuttiin siellä yhdessä)
ja sitten vaan ollaan oltu ja pelailtu.

Huomenna kulta lähtee jo aamusta ( voih :/ ). Saa nähdä mitä keksii loppupäivälle touhua.
Ainakin juoksemaan on päästävä!
Huhhuh, tullut kauheesti syötyä ja aika epäterveellistä myöskin.
Tänäänkin käytiin Hesessä syömässä.
Oli joo hyvää, mutta kyllä se niin kauheesti turvottaa ja sen tuntee kuinka se tekee elimistölle pahaa.
Ei kiitos pikaruokaloita muutamaan kuukauteen!!! Kyllä niissä parin kuukauden välein voi käydä, ei useammin.
Siivotakaan ei tarvitse sen suuremmin, mutta koulukirjat mä järjestelen tiettyihin pinoihin.
Jos ottais loman kannalta ja alkais suunnitella juhannusta vanhempien kanssa mökillä.
Mökkeily tietää mölkkyä, kortin peluuta, tikan heittoa, saunomista, uimista,
makkaran paistoa, hyvää mieltä ja hauskaa aikaa perheen ja mökkinaapureiden kanssa.

Bonus asiana tän päivän pluslistaan täytyy ehdottomasti lisätä siskon Facebook kirjoitus minulle. M ehdotti, että hän, minä, S ja M:n ja mun serkku R lähdettäisiin pian viettämään yhdessä tyttöjen iltaa jonnekin kaupungille!!! Oiii se oli yksi ihanimmista jutuista tänä päivänä♥ Arvatkaapa vaan, että odotanko tätä tytsyjen villiä, kovaäänistä, bailun täytteistä, ehkä osalle huurteista (ei mulle) ja vitun hauskaa päivääääääää! ODOTAN.

Hyvää juhannusta kaikille!! :) Nauttikaa ja olkaa kiltisti.
Ei tartte lähteä juopottelemaan ja rellestämään pitkin kyliä.